Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Koordynator dostępności

Koordynator do spraw dostępności

Zbigniew Dąbrowski  – Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Ełku

Kontakt:

Urząd Miasta Ełku
ul. Marsz J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk
tel. +48 877326282 - pokój 109 (parter)
 e-mail: z.dabrowski@um.elk.pl


Do zadań koordynatora należy w szczególności:

 

1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta Ełku i jednostki organizacyjne Miasta Ełku;

2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta Ełku, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

3) monitorowanie działalności Urzędu Miasta Ełku i jednostek organizacyjnych Miasta Ełku w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Link do strony BIP Urzędu Miasta

http://bip.elk.warmia.mazury.pl/10248/Koordynator_do_spraw_dostepnosci/

 

Obsługa osób niesłyszących - tłumacz Tłumacz migowy

DANE KONTAKTOWE:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 

ul. Piłsudskiego 8 

19-300 Ełk

Tel. 87 732 67 18 - sekretariat

Tel.  87 732 64 49 - biuro podawcze

Fax. 87 732 64 49

e-mail: sekretariat@mops.elk.pl

Identyfikator ePUAP: mops-elk

Godziny otwarcia:

8:00 - 16:00  poniedziałek

7:00 - 15:00  wtorek - piątek

Administratorem strony http://www.mopselk.naszops.pl  jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ełku z siedzibą: ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 19 – 300 Ełk, tel. 87 732 67 18, adres e-mail sekretariat@mops.elk.pl

Pełną informację dotyczącą RODO uzyskacie Państwo na stronie  https://mops.bip.elk.pl

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Marzec 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.