Sekcja Świadczeń Środowiskowych
Sekcja Świadczeń Środowiskowych
Kierownik: mgr Beata Nowakowska
E-mail: b.nowakowska@mops.elk.pl
Do podstawowych zadań Sekcji Świadczeń Środowiskowych należy w szczególności:
1) ewidencja osób i rodzin objętych pomocą społeczną,
2) realizacja wydanych decyzji administracyjnych,
3) udział w sporządzaniu bilansu potrzeb gminy,
4) przygotowywanie sprawozdań rzeczowo – finansowych z realizacji zadań Ośrodka,
5) udział w planowaniu, analizie i kontroli realizacji budżetu Ośrodka,
6) ścisła współpraca z Sekcją Finansowo – Księgową w zakresie analizowania wysokości wypłat, planowania, sprawozdawczości, analiz wykonania budżetu, przekazywania środków finansowych na realizację zadań,
7) ścisła współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Ośrodka, a zwłaszcza z pracownikami socjalnymi, sporządzającymi wywiady środowiskowe na rzecz osób ubiegających się o przyznanie pomocy społecznej,
8) podejmowanie innych działań określonych przepisami prawa i dokonanymi ustaleniami,
9) przyjmowanie skarg i wniosków dotyczących pracy Sekcji.