Koordynator dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Zbigniew Dąbrowski – Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Ełku
Kontakt:
Urząd Miasta Ełku
ul. Marsz J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk
tel. +48 877326282 - pokój 109 (parter)
e-mail: z.dabrowski@um.elk.pl
Do zadań koordynatora należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta Ełku i jednostki organizacyjne Miasta Ełku;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta Ełku, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) monitorowanie działalności Urzędu Miasta Ełku i jednostek organizacyjnych Miasta Ełku w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Link do strony BIP Urzędu Miasta
http://bip.elk.warmia.mazury.pl/10248/Koordynator_do_spraw_dostepnosci/